Menu

Zobacz więcejZamknij ofertę

 

Dlaczego warto dbać o swoje zdrowie?

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) wyraźnie definiuje zdrowie jako nie tylko brak choroby, ale także dobrostan psychiczny oraz fizyczny człowieka. Dodając zarazem, że zdrowie w 50% zależy od stylu życia jakie prowadzimy. Światowa Organizacja Zdrowia zaleca co najmniej 30 minut aktywności fizycznej o umiarkowanej intensywności przez 5 dni w tygodniu lub 20 minut bardzo intensywnej aktywności fizycznej 3 dni w tygodniu.  

Jednym ze  skutecznych „leków” po stosowaniu którego nie musimy obawiać się skutków ubocznych jest rekreacja ruchowa oraz działania profilaktyczne. Ruch jako jedna z głównych, forma aktywności fizycznej jest czynnikiem warunkującym prawidłowy rozwój fizyczny, usprawnia układy fizjologiczne i narządy wewnętrzne oraz zapobiega stanom patologicznym organizmu.

Nie czekaj! Zacznij działać! Pamiętaj lepiej i przyjemniej jest zapobiegać niż leczyć!

Jak zacząć?

Wystarczą trzy proste kroki by zmienić siebie i swoje samopoczucie o 180 stopni!

1

Skontaktuj się z nami korzystając z formularza kontaktowego bądź zadzwoń.

2

Skontaktujemy się z Tobą przedstawiając szczegóły naszej oferty dobranej do Twoich potrzeb.

3

Dołącz do grona zadowolonych klientów, którzy skorzystali już z Naszej oferty.

Opinie klientów

  • Piotr Owsianko

    Nie wypada mi nic nie napisać na temat projektu trenera Jarka. Jako pierwszy uczeń Jarka przygode z nordic walking zaczynałem z nastawieniem raczej sceptycznym, ale juz po pierwszych zajeciach zrozumiałem, że to jest bardzo przyjemna aktywność fizyczna dająca wymierne rezultaty takie jak spadek masy ciała. Bardzo polecam trenera Jarka, zajecia z nim to czysta przyjemność! (Facebook 22.09.2016)
  • 1
  • 2
  • 3